بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد .

بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد

درمان هموروئيد با روش رابر بند

يكي ديگر از شيوه هاي درمان هموروئيد با بستن كش لاستيكي يا رابربند مي باشد كه خيلي مورد توجه پزشك ها و مورد رضايت بيماران است.

اين شيوه درماني براي افرادي كه مبتلا به همورئيد درجه  2و3  مي باشند خيلي كارگشا و اثرگذار مي باشد و يا به تعبيري اشخاصي كه گرفتار بيرون زدگي همورئيد يا بواسير از ناحيه مقعد هستند و بايست با دست آن را به درون  مقعد فرو كنند (درجه3) اين شيوه درماني بسيار اثرگذار است.

در اين شيوه از درمان بواسير يا هموروئيد با ليزر به وسيله ابزاري يكبار مصرف حلقه اي لاستيكي را به دور بالاي هموروئيد مي گذاريم و اين كار رفته رفته باعث مي شود مرحله هاي خون رساني به بالشتك همورئيد بريده گردد و با مداومت با گذشت 5 تا 10 روز آن ناحيه سياه شده و خود به خود بيفتد، در اين شيوه درمان بواسير نيازي به بيهوشي نيست و با بي حسي موضعي به حالت سرپايي در مطب پزشك قابل عمل مي باشد. از برتري هاي اين شيوه آن است كه اين شيوه هيچ ريسكي براي ابتلا به بيماريهاي عفوني در خود ندارد.

منبع: درمان هموروئيد با روش رابر بند


برچسب: بواسير، هموروئيد، درمان هموروئيد، درمان بواسير، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۹:۵۲ توسط:jodyy موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :