بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد .

بواسير يا هموروئيد چيست و راه هاي درمان بيماري بواسير يا هموروئيد

درمان هموروئيد با استپلر

يكي ديگر از شيوه هايي درماني كه در اين ساليان خيلي شايع گشته جراحي هموروئيد با استاپلر است. يكي از نشانه هايي كه اين شيوه را در مقايسه با جراحي همورئيد به شيوه باز برتري مي دهد درد حداقل اين شيوه درماني است.

اين شيوه درمان بواسير ، هموروئيد كتومي منگنه‌اي يا هموروئيد وپكسي با استپلر خوانده مي‌شود كه از جريان خون به بافت هموروئيد خودداري مي نمايد و بخشي از مخاط شُل ركتوم را برمي دارد و هموروئيد را به طرف بالا هدايت مي كند. درمان هموروئيد يا بواسير با ليزر اين شيوه معمولا با درد خيلي كمي در مقايسه با هموروئيد كتومي توام مي باشد و فرصت مي‌دهد كه بيمار هر چه زودتر به فعاليت روزمره اش برگردد.

جراحي هموروئيد با استپلر در هموروئيدهاي گسترده و با درجه 3 و 4 اثرگذارتر مي باشد و با عارضه هاي حداقلي هم توام مي باشد.منظور از از مبتلا ها به هموروئيد درجه 3 و يا 4 افرادي مي باشند كه بواسير دردآوري را تجربه مي كنند و بالشتك همورئيد آنها از مقعد خارج شده و بايست آن را به درون هل داد (درجه 3) و در بعضي خارج بودن بالشتكهاي هموروئيد در بيرون از مقعد با درد خيلي زيادي همراه است و نمي توان آن را به درون هل داد و هدايت نمود. (درجه 4)

منبع:درمان همورئيد با استپلر


برچسب: بواسير، هموروئيد، درمان هموروئيد، درمان بواسير، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۹:۱۹ توسط:jodyy موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :